Post Page Advertisement [Top]

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kate Moss potešila všetkých svojich priaznivcov a všetky Rimmel-závisláčky správou o svojej kolekcii kozmetiky.


foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Katina kolekcia obsahuje riasenku Extra Wow Lashrúž Lasting Finish by Kate s jej podpisom a tiene Glam´Eyes HD Union Jack v tvare britskej vlajky.
No, máme sa na čo tešiť :)









foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Rúž - testovaný odtieň 02 Pink Posh - vďaka čiernym diamantom je farba krásna, sýta. Dosť dlho vydrží (no samozrejme, otláča sa na pohár, na jedlo a na pery frajera :)).
Tento odtieň je pre mňa výrazný, a skôr uprednostňujem svetlejšie ako 03 True Nude.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Testovaný odtieň tieňov 008 True Union Jack.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tiene môžete nosiť nasucho - jemnejší efekt, a kombinovať dané odtiene podľa nálady, chuti a oblečenia.
Na fotke som skombinovala všetky odtiene.
Pri tejto kombinácii som si myslela, že ich v živote nosiť nebudem.
No čoskoro strach a panika z takýchto farieb opadla a ja tie tiene celkom využívam :) Pre bežné líčenie trošku ružovej, okolo mihalničiek modrej a zjemniť bielou.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako ste si na fotkách všimli, tiene sú trblietavé, čo môže niekomu prekážať, mne to však nevadí.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Každé balenie tieňov obsahuje aplikátor. Dizajnovo sú krásne, pre líčenie však menej praktické, preto skôr ako aplikátor odporúčam štetček na tiene.
Ale nezatracujte ten aplikátor hneď, aspo§ ho vyskúšajte :)

Pri líčení namokro sú krásne sýte, ak sa však bojíte, že vám ich voda zničí (t.j. že stvrdnú), aj nasucho s nimi vyčaríte krásny efekt.


Ako som už aj pri rúži uviedla, som fanúšikom svetlejších odtieňov, a tak som si ku týmto dokúpila odtieň 005 English Rose. Tie sú vhodné naozaj na každý deň a ku všetkému oblečeniu :)


Na všetkých fotkách s líčením očí som použila riasenku Extra Wow Lash. Mala som už aj lepšie riasenky, no keď si porovnám jej cenu s kvalitou, tak je to jednoznačne bod pre ňu. A pri takých 2-3 vrstvách mi aj táto vyčarila celkom pekné mihalničky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]