Post Page Advertisement [Top]

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Ultra krémový kompaktný púder. Druhý púder značky Rimmel London na trhu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Prvým púdrom, veľmi používaným niekoľko rokov aj mnou je Stay Matte. Na obrázku vidíte porovnanie týchto dvoch púdrov.
Nevýhodou Stay Matte je kratšia výdrž a silné matovanie.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Na uvedených dvoch fotkách môžete vidieť zloženie púdru. Za nepraktické považujem umiestnenie zrkadielka pod púdrom. Hubku, ktorá v balení je, nepoužívam z jedného dôvodu - nenanáša sa mi s ňou púder dobre. Používam obyčajný širší štetec na púder.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Z tohto púdru mám 3 odtiene: na obrázku je odtieň 200 pre mňa vhodný len na leto. Odtieň 103 je pre mňa vhodný keď som jemne opálená a odtieň 100 používam v zimných mesiacoch.
Púder si môžete kúpiť na stránke www.rimmel.sk, kde vám pri nákupe nad 13,27 € poskytnú poštovné zadarmo a tovar budete mať doma cca do týždňa.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na foto hore som bez líčidiel, iba s pleťovým krémom.
Na fotke vpravo mám na pleti púder. Jemne mi zakryl pehy a pleť pekne zjednotil. Vytvára taký úžasný zamatový pocit na pleti, ale pozor, nechytajte si ju, lebo si efekt zničíte =)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Má celkom slušnú výdrž. Foto vľavo je po 3 hodinách v lete.

Jeho jedinou nevýhodou je menšie balenie a vyššia cena v porovnaní s púdrom Stay Matte.

1 komentár:

  1. Škoda len, že nemáš suchú pleť. Ešte na strednej som vyskúšala množstvo púdrov, make-upov určených aj na suchú pleť a vždy som bola nespokojná. Vzdala som to a zmierila sa s tým, že také produkty ma zrejme nikdy nebudú skrášľovať :-(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]